Digital Signage popularnie i potocznie nazywane jest „cyfrowym wyjściem z domu”. W najprostszym tłumaczeniu jest to zastosowanie nowoczesnych, cyfrowych nośników obrazu w zdalnym przekazywaniu różnych treści oraz wiadomości. Ze względu na uniwersalność tego systemu, mogą do nich należeć zarówno treści reklamowe, jak i informacyjne. Inaczej mówiąc jest to cyfrowa dystrybucja multimedialnych treści poprzez centralnie zarządzaną sieć wyświetlaczy.
Do wyświetlaczy tych mogą należeć tradycyjne ekrany TV, monitory LCD, ekrany plazmowe, monitory CRT lub też projektory z ekranem projekcyjnym. Ich zarządzanie odbywa się poprzez serwer ,a dokładniej sieć LAN lub internet. Takie rozwiązania stosowane poprzez System Digital Dignage pozwalają na przede wszystkim na ukierunkowanie przekazu danych treści zgodnie z preferencjami konkretnej grupy odbiorców, miejscem i czasem ich wyświetlania.
Systemy Digital Dignage, wykorzystywane są w takich miejscach jak np. lotniska, punkty sprzedaży, czy sieci usługowe, do których należeć mogą firmy turystyczne, informacja miejska, dworce lub centra handlowe. Jego zaletami są przede wszystkim właśnie bardzo szeroki obszar zastosowań, elastyczność, możliwość wykorzystania ruchomego obrazu i dźwięku, większa skuteczność przekazu oraz możliwość całkowitej kontroli nad przekazywanymi treściami., o czym można przeczytać na http://tdcpolska.pl/rozwiazania-digital-signage/. Oprócz tego Digital Signage to oszczędność kosztów i czasu, które w przypadku materiałów reklamowych lub też informacyjnych i ich dystrybucji w formie papierowej są dużo niższe.
Sprawdź przykładową ofertę na stronie: tdcpolska.pl.