Polecamy

Jak zachęcić klientów do ponownego odwiedzenia naszego sklepu?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Każdy, kto prowadzi jakikolwiek sklep, wie, jak ważne jest posiadanie stałych klientów. To osoby, które regularnie generują przychód, ale także polecają konkretne miejsce znajomym – kolejnym potencjalnym klientom. Jak więc sprawić, by osoby odwiedzające Twój sklep zechciały do niego wracać?

Zbuduj społeczność

Nic tak nie przyciąga ludzi, jak poczucie przynależności. Rodziny, grupy przyjaciół, związki wyznaniowe, partie polityczne – choć są skrajnie różne, osoby które się z nimi utożsamiają, czują się tam rozumiane i potrzebne, po prostu „u siebie”. Te same mechanizmy działają w sklepach i punktach usługowych. Im bardziej klient czuje się „zaopiekowany”, im bardziej pod niego będzie ustawiona Twoja oferta, tym chętniej wróci.

Postaw więc na wysoką jakość obsługi i strony internetowej. Przejrzysty interfejs w sieci, jasny układ towaru, nawet konkretna kolorystyka wskazująca, że to „Twój teren”, mogą pomóc Ci zbudować zaufanie klienta. Po prostu pokaż mu, że może się czuć swobodnie i to dla niego się starasz.

Ogromną zachętą jest też program lojalnościowy. Mając aplikację z unikalną elektroniczną kartą, Twój klient poczuje się jak członek klubu, do którego nie każdy ma dostęp. Gdy jeszcze zatroszczysz się o powiadomienia i personalizację oferty i gdy aplikacja będzie się zwracać do klienta po imieniu – Twoje szanse urosną jeszcze bardziej.

Decydując się na taki krok, musisz zrobić to dobrze, by uniknąć błędów i dać klientowi materiały najwyższej jakości. Skorzystaj z pomocy profesjonalistów, na przykład na https://loyaltyclub.pl/. Wraz z nimi stworzysz aplikację, w której klienci będą mogli zbierać punkty, zapoznawać się z nowościami w Twoim sklepie i… budować do niego przywiązanie.

Pokaż, że się opłaca

W programie lojalnościowym możesz rozdawać punkty za zakupy i rabaty. Każdy człowiek naturalnie chce kupować towary i usługi jak najwyższej jakości, przy jak najniższych kosztach. Oferując nagrody za konkretną sumę wydaną w Twoim sklepie, pokazujesz, że warto w nim inwestować i wybierać właśnie Ciebie spośród licznej konkurencji. Koszty nagród zwrócą się wraz z rosnącą lojalnością klientów i rekomendacjami, które klienci mogą przekazywać innym, jeśli dobrze zadbasz o swój program lojalnościowy.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Studio fotograficzne – inwestycja we własne czy wynajem?
Studio fotograficzne – inwestycja we własne czy wynajem?
Każdy zawodowy fotograf w pewnym momencie kariery zaczyna zastanawiać się nad zaletami, które niesie praca w studiu. Wykorzystanie pleneru, zwłaszcza […]
Jakie metody diagnozy i leczenia stosuje psycholog?
Jakie metody diagnozy i leczenia stosuje psycholog?
Oddziaływania psychologiczne uzależnione są od wielu czynników, w tym: wieku pacjenta czy problemu z jakim się zgłasza. Do kompetencji psychologa […]
Uchwyty do mebli – spośród czego można wybierać?
Uchwyty do mebli – spośród czego można wybierać?
Istnieje wiele różnych uchwytów, które można wybrać, niektóre z nich są bardziej praktyczne niż inne. Świadczy o tym wszechstronny wybór, […]
Ostatnie wpisy