Technologia

Lenovo – charakterystyka marki

Marka Lenovo jest stosunkowo młoda. Powstała na rynku chińskim, po tym jak Chiny przejęły IBM od Amerykanów. Pomimo stosunkowo krótkiej historii, w przeciągu kilkunastu lat stała się liderem na rynku światowym. Komputer stacjonarny Lenovo to obecnie synonim dobrej jakości sprzętu, gwarantującego satysfakcję swoim użytkownikom. Marka zyskała rozgłos i zdobyła zaufanie milionów klientów na całym świecie.

Elektronika, która zachwyca użytkowników

Marka ThinkPad, będąca częścią Lenovo obecnie produkuje laptopy, tablety i urządzenia konwertowalne. Obecnie sprzedaż produktów tej marki liczy się w dziesiątkach milionów egzemplarzy rocznie. Oprócz komputerów, laptopów i tabletów, Lenovo posiada w swojej ofercie również słuchawki, głośniki bluetooth, dodatkową pamięć i inne akcesoria związane z branżą elektroniczną. Produkty tej marki są solidne, i nie sprawiają większych problemów w trakcie użytkowania. W laptopach zdarzają się usterki typowe dla laptopów, takie jak przetarte taśmy, czy wypadające klawisze, ale przypadki, że maszynom zdarzyło się całkowicie odmówić współpracy i „umrzeć,” należą do rzadkości i praktycznie się nie zdarzają. Warto również wspomnieć, że Lenovo zajmuje się również produkcją inteligentnych urządzeń oraz telefonów. Decydując się na zakup produktów tej marki możemy spodziewać się innowacji i nieoczywistych rozwiązań, które pozytywnie zaskakują użytkowników. Miłośników ekologii i ochrony planety z pewnością ucieszy fakt, że marka Lenovo jest również liderem w zakresie ochrony środowiska, dbając o recykling i ciągłe zmniejszanie negatywnego wpływu na środowisko np. poprzez emisję dwutlenku węgla. 

Podziel się!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

pięć × 4 =