Biznes i usługi

Rodzaje opakowań wysyłkowych, w które powinien zainwestować każdy sklep internetowy

Ze względu na pandemię i towarzyszące jej obostrzenia, spora część handlu przeniosła się do Internetu. Nawet nieprzekonani do tej pory klienci zakosztowali wygody związanej z zakupami online i niechętnie chcą z niej zrezygnować. Na szczęście większość firm przygotowała się na taki scenariusz zaopatrując się w opakowania wysyłkowe różnego rodzaju. Jako konsumenci możemy ocenić, które z nich sprawdzają się dobrze, a które są do wymiany.

Folia czy papier – co sprawdza się lepiej

Foliowe koperty mają swoich zwolenników wśród właścicieli firm wysyłkowych. To lekkie i zajmujące mało miejsca opakowanie, które niestety nie jest ekologiczne. Dużo lepszym wyborem są wyroby wykonane z papieru. Kartony tradycyjne lub pudełka ze specjalnymi tasiemkami do otwierania dostępne pod adresem internetowym https://boxmarket.eu/pl/pudelka-wysylkowe-z-tasiemka-sendbox-f427-22 będą idealne. Takie kartony zazwyczaj są wyposażone w dodatkową taśmę klejącą, umożliwiającą zwrot produktu w tym samym opakowaniu. Równie dobrą propozycją zdającą egzamin w przypadku mniejszych zamówień są koperty papierowe lub zrobione z tektury falistej. Zajmują one równie mało miejsca co foliówki, ale są znacznie bardziej przyjazne dla środowiska. Pamiętajmy, że klienci są coraz bardziej świadomi i coraz częściej wybierają firmy oferujące ekologiczne rozwiązania, dlatego warto zainwestować w opakowania, które wpisują się w ten styl życia. Dodatkowym atutem będzie rezygnacja z syntetycznych wypełnień na rzecz tzw. chrupek biodegradowalnych, ale już sama zmiana tworzywa sztucznego na papier w zabezpieczaniu przesyłek będzie sporym, godnym pochwały krokiem.

Podziel się!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

dwa × 5 =