Taśmy ekspozycyjne, rozwiązanie choć proste, dostarcza bardzo pozytywnych rezultatów dla sprzedaży. Dzięki temu niewielkiemu zabiegowi możemy zyskać uwagę klientów, którzy zdecydują się na zakup produktów.
Wyraźnie wyeksponowane w każdym miejscu
Taśmy reklamowe dedykowane są m.in. do ekspozycji niewielkiej żywności (np. mniejsze opakowania z chipsami lub paczki z cukierkami), próbek kosmetyków, czy też niewielkich artykułów przemysłowych. Możesz je https://pos-solution.pl/produkt/stripy-i-tasmy-ekspozycyjne/ również wykorzystać, aby w wyraźny sposób przekazywać istotne informacje np. o promocjach, czy możliwości zyskania rabatu.
Dedykowane do użytku w sieciach handlowych:
- Do ekspozycji produktów;
- Aby zaznaczyć obecność produktu (sprzedaż) w określonym miejscu;
- Aby podkreślić bestsellery lub specjale oferty;
- Aby podkreślić obecność nowo przybyłych lub sezonowych produktów;
Kluczowe korzyści?
Jak wiadomo dobrze jest naświetlić obecność kluczowych do sprzedaży produktów w pewnym okresie. Taśmy sprawdzają się w tym przypadku doskonale, zyskując zainteresowanie odbiorców produktami, których mogliby nie zauważyć np. w gąszczu innych większych ofert.
Obecnie spotykamy je niemal w każdym sklepie, drogerii, czasami również jako elementy marketingu, gdyż klienci mogą pozyskać z nich darmowe próbki i testery. One właśnie wypełniają tę lukę, gdy nie możemy znaleźć sposobu na ekspozycję mniej znanych i niewielkich produktów. Taśmy powinniśmy więc kojarzyć jako narzędzie niewielkie choć efektywne, które świadczy o tym, że nie potrzebujemy niekiedy wielkich i kosztownych banerów, aby marketing, czy sprzedaż byłby nieprzerwanie skuteczne.