Technologia

Czy pendrive jest dobrym miejscem na reklamę?

Pendrive, inaczej zwany przenośną pamięcią USB, jest wykorzystywany przede wszystkim w celu przechowywania na nim ważnych dokumentów, których z różnych powodów nie chcemy trzymać na dysku komputera stacjonarnego czy laptopa. Coraz częściej jednak urządzenie to jest stosowane przez firmy w celach marketingowych – aby reklamować ich produkty i w konsekwencji przyciągać nowych klientów.

Funkcjonalność jest ważna

Reklama towarzyszy nam na każdym kroku – miasta są zasłane bilbordami i plakatami, a w internecie nie sposób znaleźć stronę, na której nie byłaby umieszczona jakaś forma promocji konkretnego towaru czy usługi. Firmy zdają sobie jednak coraz częściej sprawę z tego, że agresywna reklama ich produktów może odnieść skutek wręcz przeciwny od zamierzonego.

W związku z tym wiele z nich decyduje się na zastąpienie tradycyjnych form promocji metodami nieco bardziej dyskretnymi. Dobrym przykładem jest wręczanie klientom (również tym potencjalnym) drobnych upominków i gadżetów, które są nie tylko ładne, ale też funkcjonalne.

W ostatnim czasie popularnym prezentem tego typu stał się pendrive reklamowy z nadrukiem, który doskonale pełni rolę środka promocyjnego danej firmy. Nie korzysta z niego bowiem jedynie obdarowana osoba, ale również szeroki krąg odbiorców – wszyscy ludzie, którym przekazuje się dane na tym właśnie nośniku.

Urządzenie to może być tanie lub nieco droższe, a ponadto posiadać różną pojemność, kolorystykę, kształt i materiał, z którego została wykonana obudowa. Te o różnych właściwościach można znaleźć na https://memorabbit.pl/c/pendrive-reklamowe/pendrive-reklamowy-plast-alu.

Podziel się!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

sześć + 18 =