Pieniądze i biznes

Dlaczego warto rozdawać innym wizytówki swojej działalności?

Pomimo faktu, że w XXI wieku większość działań marketingowych firm przeniosła się do Internetu, klasyczne, papierowe wizytówki nadal cieszą się ogromną popularnością osób prowadzących własną działalność. Pełnią one przede wszystkim funkcję informacyjną, ale nie tylko. Jest wiele powodów, dla których należy zadbać o profesjonalny wygląd wizytówki.

Szczegóły mają znaczenie

Niepozorny kawałek papieru, który posiada ogromną moc – oto czym jest dobrze zaprojektowana wizytówka. Schowana w portfelu lub torbie klienta może sprawić, że powróci on do nas jeszcze nie raz. Jest to jeden z najważniejszych powodów, dla których warto zadbać o jej odpowiednią prezencję. Wybierając wizytówkę, musimy przede wszystkim zatroszczyć się o poprawność znajdujących się na niej informacji. Należy na niej zamieścić oczywiście nazwę firmy i dane kontaktowe. Dobrą praktyką jest też umieszczenie na wizytówce krótkiego opisu najważniejszych usług, które oferujemy. Nie mniej istotną kwestią jest jej wygląd. Zastosowanie grubszego papieru oraz interesującej szaty graficznej sprawi, że będzie ona… wspaniałą wizytówką naszej firmy. Pierwsze wrażenie ma ogromne znaczenie, dlatego dobrze jest zatroszczyć się też o pozornie nieistotne detale. Wypukły druk wizytówek, błyszcząca, wyrazista czcionka czy przyjemna w dotyku tekstura papieru to tylko niektóre cechy, które mogą zdecydować o tym, czy nasza wizytówka wyląduje w portfelu, czy w śmietniku. Wiele sklepów internetowych oferuje szeroki wybór produktów najwyższej klasy. Dzięki eleganckiej, zaprojektowanej na indywidualne zamówienie wizytówce, nawet mała firma, może prezentować się profesjonalnie i prestiżowo. A stąd już niedaleko do zdobycia nowych klientów.

Podziel się!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

20 − osiem =