Polecamy

Prowadzenie sklepu – jak zabezpieczyć go przed rozprzestrzenianiem koronawirusa?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Pandemia koronawirusa jest czasem trudnym dla nas wszystkich. Właściciele sklepów stoją przed dużym wyzwaniem – muszą zapewnić bezpieczeństwo nie tylko sobie i swoim pracownikom, ale też klientom. Jeśli budynek jest często odwiedzany i trudno jest zachować jego właściwą wentylację, to zadanie staje się problematyczne.

Sprawdzone rozwiązania

Od początku pandemii podkreśla się ważną rolę zasłaniania ust i nosa maseczką, a także częstej dezynfekcji rąk. Nie zawsze da się to wyegzekwować od klientów, jednak warto przypomnieć im o tym odpowiednią informacją, a także udostępnić środki do odkażania dłoni. Jeśli to możliwe, pracownicy mogą przebywać za tzw. pleksą. To przezroczysta „ściana”, która w przypadku np. kichnięcia ogranicza rozprzestrzenianie się drobnoustrojów. Często stosowanym i sprawdzonym rozwiązaniem jest dezynfekcja powietrza za pomocą lamp UV. Charakteryzują się one wysoką skutecznością, zabijając wirusy i bakterie. Polecane są tam, gdzie niemożliwe jest częste wietrzenie pomieszczeń albo wietrzenie dużej powierzchni byłoby nieefektywne. Profesjonalne rozwiązania można znaleźć na stronie https://mlsystem.pl/. To sprawdzone i nowoczesne działania, które pomogą zminimalizować rozprzestrzenianie się koronawirusa.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Co ma wpływ na dobre działanie komputerów przenośnych?
Co ma wpływ na dobre działanie komputerów przenośnych?
Od kilkunastu lat trwa proces odchodzenia od komputerów stacjonarnych do przenośnych. Te drugie niewątpliwie posiadają sporo zalet. Najważniejszą jest możliwość […]
Jak zmienić swój dom, aby był ekologiczny?
Jak zmienić swój dom, aby był ekologiczny?
Trend na ekologię w naszych domach nie jest jedynie chwilową modą podyktowaną komercyjną potrzebą pojawienia się czegoś nowego. To wymóg, […]
Dlaczego warto rozdawać innym wizytówki swojej działalności?
Dlaczego warto rozdawać innym wizytówki swojej działalności?
Pomimo faktu, że w XXI wieku większość działań marketingowych firm przeniosła się do Internetu, klasyczne, papierowe wizytówki nadal cieszą się […]
Ostatnie wpisy