Polecamy

Prowadzenie sklepu – jak zabezpieczyć go przed rozprzestrzenianiem koronawirusa?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Pandemia koronawirusa jest czasem trudnym dla nas wszystkich. Właściciele sklepów stoją przed dużym wyzwaniem – muszą zapewnić bezpieczeństwo nie tylko sobie i swoim pracownikom, ale też klientom. Jeśli budynek jest często odwiedzany i trudno jest zachować jego właściwą wentylację, to zadanie staje się problematyczne.

Sprawdzone rozwiązania

Od początku pandemii podkreśla się ważną rolę zasłaniania ust i nosa maseczką, a także częstej dezynfekcji rąk. Nie zawsze da się to wyegzekwować od klientów, jednak warto przypomnieć im o tym odpowiednią informacją, a także udostępnić środki do odkażania dłoni. Jeśli to możliwe, pracownicy mogą przebywać za tzw. pleksą. To przezroczysta „ściana”, która w przypadku np. kichnięcia ogranicza rozprzestrzenianie się drobnoustrojów. Często stosowanym i sprawdzonym rozwiązaniem jest dezynfekcja powietrza za pomocą lamp UV. Charakteryzują się one wysoką skutecznością, zabijając wirusy i bakterie. Polecane są tam, gdzie niemożliwe jest częste wietrzenie pomieszczeń albo wietrzenie dużej powierzchni byłoby nieefektywne. Profesjonalne rozwiązania można znaleźć na stronie https://mlsystem.pl/. To sprawdzone i nowoczesne działania, które pomogą zminimalizować rozprzestrzenianie się koronawirusa.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Myślenie wizualne – na czym ono polega, czy jest ono pomocne?
Termin myślenie wizualne wykorzystywany jest do opisania procesu myślowego, który opiera się o obrazy wizualne i traktuje je jako sposób […]
Eleganckie dodatki do noszenia na co dzień
Eleganckie dodatki do noszenia na co dzień
Atrakcyjne dodatki to nieodłączny element każdej stylizacji. Mogą być to różne rozwiązania modowe, wiele zależy od indywidualnych preferencji każdej kobiety. […]
Jak przyciągnąć potencjalnego klienta do swojego sklepu?
Jak przyciągnąć potencjalnego klienta do swojego sklepu?
Standardowym pomysłem na zwrócenie uwagi nabywców i zachęcenie ich do wejścia do sklepu jest ciekawa wystawa lub przyciągająca muzyka. Postrzeganie […]
Ostatnie wpisy