Wizerunek w branży buduje się dzisiaj głównie za pośrednictwem internetu. Posiadanie dobrej strony www w dużej mierze determinuje to, jak postrzegają nas inni. Budowa profesjonalnego image’u zaczyna się od założenia strony internetowej, gdzie umieszczamy informacje o tym, czym zajmujemy się na co dzień. Ważne, by potencjalny klient odwiedzając naszą stronę od razu wiedział, w czym możemy mu pomóc.
Do tego niezbędny będzie też wizerunek eksperta w naszej dziedzinie. Dobrze wykonane zdjęcia na profesjonalnej sesji fotograficznej z pewnością pomogą w tym, by klient postrzegał nas jako zawodowca. Sama strona też musi być dobrze zaprojektowana. Na pewno nie powinniśmy zlecać jej wykonania amatorom, bo strona www to wizytówka, która będzie służyła nam przez lata.
Dodatkowo, w widocznym miejscu witryny powinien znajdować się formularz kontaktowy, który umożliwi łatwy kontakt poprzez skrzynkę e-mail. W ten sposób kontrahent od razu może złożyć zapytanie dotyczące oferty, co znacznie zwiększy nasze szanse na jego pozyskanie.
W budowie wizerunku eksperta z pewnością pomocne będzie posiadanie domeny expert. Taka końcówka od razu wzbudzi zaufanie i sprawi, że klient będzie miał świadomość, z kim ma do czynienia. Gdy prowadzimy działalność na przykład w branży rekrutacji, idealne dla nas będą domeny careers, które świadczą o tym, co robimy. O tych domenach można przeczytać na https://rapiddc.pl/domeny-careers. Wybór odpowiedniej końcówki domeny jest często trochę niedocenianym, a bardzo skutecznym sposobem na zwiększenie zaufania do naszej osoby.